طراحی سایت

برترین شرکت طراحی سایت در تبریز

طراحی سایت

برترین شرکت طراحی سایت در تبریز

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

عایق صوتی زیر پارکت

عایق صوتی زیر پارکت :

عایق صوتی زیر پارکت ، برای جلوگیری از صدای تولیدی و انتقال آن به پایین باید از عایق صوتی و یا عایق صدا زیر پارکت به هنگام نصب پارکت استفاده گردد.
فوم های مورد استفاده در زیر پارکت به دلیل پر کردن فضای خالی بین زمین و پارکت مورد استفاده قرار می گیرد و به هیچ عنوان نمی تواند به عنوان یک عایق زیر پارکت عمل کند.
یک عاق صوتی زیر پارکت باید به عنوان عایق صوتی معرفی شده و دارای استانداردهای لازم جهت عایقکاری صوتی باشد و بتواند میزان انتقال صدای کوبه ای و همچنین هوابردی را به طبقه پایین کاهش دهد.

ایزوهم

محصول ایزوهم با ضخامت ۷ میلی متر به عنوان عایق صوتی زیر پارکت هم به صورت جداگانه قبل از نصب لمینت یا پارکت قابل اجرا می باشد و هم به صورت یکپارچه می تواند از زیر به پارکت چسبیده شود ک این امر موجب پوشش روزنه های موجود در شیار پارکت یا لمینت می گردد.

و همچنین این محصول را می توانید به صورت رو کار بعد از سرامیک کاری نصب و پوشش دهید
عایق های صوتی زیر پارکت موجود در جهان می توانند تنها به میزان ۱۵ الی ۲۰ دسیبل صداهای کوبه ای را کاهش دهند و این در شرایطی است که عایق صوتی زیر پارکت ایزوهم توانسته این میزان را تا ۳۰ دسیبل افزایش دهد.
علاوه بر بحث عایق صوتی و جلوگیری از انتقال صوت این محصول می تواند در طبقات بالای پارکینگ به عنوان یک عایق حرارتی از ورود هوای سرد جلوگیری نماید.

  • ۹۷/۰۲/۰۸
  • تجارت گستر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی